29 lut 2012

Przyjaźń

* Z dedykacją dla wszystkich bratnich dusz, wypełniających pustkę...

Tak ciężko odnaleźć siebie
Pośród tłumu.
Kim być?
By nie być samym.
Bo jeszcze gorzej iść przez życie wybraną ścieżką,
Jeśli nikt obok nie pomoże Ci jej wydeptać.
Potrzebny ktoś,
Kto złapie, zanim spadniesz na dno.
Ktoś kto wyczuje,
Strach,
Smutek,
Złość.
Zanim to pokażesz.
Obudzi nadzieję,
Uśpi wątpliwości.
Ktoś taki, jak ty.
Idealnie nieidealny, jak ty,
Kto będzie Cię potrzebował,
Tak jak Ty jego,
Aby wspiąć się do chmur,
Zbliżyć się do tej gwiazdy,
Która przyświeca wasz cel.

Ktoś, z kim będziesz mógł
Stawać się coraz lepszym człowiekiem.
Poczujesz co to radość,
Śmiech.
Zasmakujesz innego smaku łez.
Zatrzymasz czas.
Przyspieszysz bicie serca,
Aby cieszyć się chwilą,
Gdy świat wydaje się bez wad,
A Ty możesz wszystko,
Bo masz przy sobie przyjaciela.

8 komentarzy:

  1. Przepiękne..^^. Czytałam i myślałam o mojej najlepszej przyjaciółce, Kochanej M.! ♥.! Olu....! Ty masz na prawdę talent, tak pięknie to napisane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja P. ♥ M. :D

      Usuń
    2. Ten wiersz i te komentarze dzisiaj doprowadzają mnie do łez...

      Usuń
  2. Czytałam jak w hipnozie:)
    Cudownee!!:)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaźń jest wszystkim , tym co mamy, wszystko odejdzie , przyjaźń nadal zostanie i chociaz czasem są kłótnie , nieprzyjemne wymiany zdan , to przyjaźń jest czyms pieknym , nic mi jej nie zastapi ♥ Czym by było bez niej życie ? Byłoby bez sensu .. Piekny wiersz ;) Twoja tajemnicza M. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Antoine de Saint-Exupéry powiedział ,że ;"istnieje tylko jeden luksus prawdziwy - luksus związków ludzkich" - sadzę ,że istotnie jest wiele w tym prawdy.Twój ładny w swej treści wiersz też to potwierdzić raczył...Pozdrawiam serdecznie dzieląc się z Tobą tchnieniem wiosennego słońca.

    OdpowiedzUsuń