27 lut 2012

Piosenka

Słuchawki w uszach.
Znów brzmi ta piosenka.
Wiesz, znam ją na pamięć
I nigdy nie zapomnę.
Przypomina mi wszystkie chwile,
Których nie chcę zapomnieć.
Choć powinnam,
Jeśli mam zacząć nowe życie.
Wyostrza wspomnienia
I obraz Twojej uśmiechniętej twarzy.
Tak bardzo bym chciała wrócić do tamtych chwil.
Poczuć,
Że istnieje ktoś taki jak ja.
Zmienić,
To co powiedziałam złego.
Dużo się zmieniło.
Ja się zmieniłam, wiesz?
Może byś to dostrzegł,
Gdybyś tylko tu był.
Zobaczyłbyś,
Że już nie jestem tą samą,
Zagubioną,
Małą dziewczynką, co wtedy.
I dalej byś dawał głupią nadzieję na wiecej,
Nie wiedząc nawet o tym.
Gdybyś tu był,
Może bym bardziej cierpiała.
Ale nie ma Cię.
A mi pozostaje tylko ta piosenka.

2 komentarze:

  1. Hm,smutny wiersz o smutnym uczuciu do kogoś..
    Pokazuje,jak trudno czasami żyć rzeczywistością,gdy myśli się o przeszłości.
    Przepiękny,utożsamiłam się z nim trochę.
    F.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny .. mi wspomnienia dają siłę ;) M.

    OdpowiedzUsuń