17 lis 2011

Wspomnienie


Hej, czy pamiętasz jeszcze mnie?
Czy w głowie masz jeszcze ten obraz,
Jak tańczyliśmy, gdy zatrzymał się czas.
Zatraceni we własnych niemych słowach.
Przesiąknięci muzyką marzeń.

Czy pamiętasz jeszcze..
Jak mówiłeś, że nigdy mnie nie zapomnisz.
Będziesz żył tą chwilą, w której my..
Uciekamy poprzez mrok przed codziennością dni.
Każdy z nas inną ścieżką biegnie dziś.
Czy zapomniałeś już?
Jak mówiłeś,
Że razem tworzymy brakujący element tej układanki.
Czy zapomniałeś już?
Jak szukaliśmy na niebie,
Naszych portretów z gwiazd.
Czy zapomniałeś już?
Jak ja razem z Tobą,
Tworzyliśmy skałę nie do przebicia
Czy zapomniałeś już jak ja
Wtulona w Ciebie zapominałam o świecie.
Nie zapomnij
Tych chwil,
Gdy jeszcze widziałeś mnie.
Nie zapomnij
Tych chwil,
Gdy jeszcze kochałeś mnie.
Nie zapomnij,
O mnie, Bo nie będę czekać wiecznie,
Aż znów wzejdzie słońce,
Tam gdzie pożegnaliśmy się.

1 komentarz: