16 lis 2011

Jak ja

Czasami czuję, że
Błądzisz ścieżkami swych snów.
Przez szarą zasłonkę patrzysz na ten świat.
I nie próbujesz przebić się.
Coraz częściej tracisz wiarę w nowy dzień.
Żyjesz dla tych wspomnień,
W  których dla Ciebie wschodziło słońce.

Czasami czuję, że
Nasze ścieżki łączą się.
Niekiedy też mam gorsze dni,
Niekiedy też nie wiem w którą stronę iść.
Żyję dla tych chwil,
W których po nocy, nastawał dzień.

Czasem czuję, że
Nie wykorzystałam żadnej z szans,
Które dał mi świat.
Chcę prosić o jeszcze jedną z nich,
By zobaczyć na co mnie stać
I czy marzenia spełniają się.

Czasem czuję, że
Życie jak piasek przez palce leci Ci.
Nie masz czasu, by zatrzymać choć ziarenko chwil.
Chcesz dostać od losu jeszcze jedną szansę,
Aby do przodu ruszyć się.
Czasami czują, że
Jesteś jak ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz